top of page

Tuin renovatie kosten??

Kent u dat gevoel?? Elke dag doet u de gordijnen open, en ziet u een tuin die

uitgeleefd of niet meer inspireerd.!! De stenen heeft u al 2 x omgedraaid. Planten zien er troosteloos uit, en die heeft u maar al een keer weggeknipt. Tijd om de boel op te schudden, ik kom graag vrijblijvend op bezoek.

Zo kan ik kijken wat nog van sierwaarde is in de tuin, renovatie is leuk!!Met Behoud van de mooie planten, creeeren we een nieuwe sfeer. Uw tuin moet wel met u meegroeien, hij moet er nieuw uitzien maar moet net zo passen als uw favoriete trui. Zo kan ik u adviseren over de nieuwste materialen en technieken.

Uw neemt de tijd om uw te verdiepen in nieuwe tuin, uw doet inspiratie op, maar vaak blijft u in uw eigen comfort cirkel, wellicht is het fijn om met een professioneel te sparren. Die wellicht orde schept in uw hoofd, en rekening houdt met randzaken als onderhoud en het esthetische aspect .En wellicht kan ik u wijzen op zaken die u over het hoofd heeft gezien, of waar u geen weet van heeft...

Creatieve werk gaan wij niet uit de weg, ik hou er van om niet langs de geijkte paden te lopen en zelf met u een eigen sfeer te creeren. Waar ik wel voor sta is een goed balans in uw tuin, levende materialen heester/planten en verharding. Geen stijl is mij te gek, van informeel tot modern. Met mijn inspiratie map kan ik goed adviseren en met u mee fantaseren......

Uitvoerend in de tuin hebben wij alle speciaisten in huis, om uw een voorbeeld te geven: grondwerk-bestraten van alle soorten paden en terrassen-houtwerk-beschoeiingen-vlonders-pergola-poolhouse-mestelen- stucken- beregening.


 THE ARTIFACT MANIFAST: 

 

This is a great space to write long text about your company and your services. You can use this space to go into a little more detail about your company. Talk about your team and what services you provide. Tell your visitors the story of how you came up with the idea for your business and what makes you different from your competitors. Make your company stand out and show your visitors who you are. Tip: Add your own image by double clicking the image and clicking Change Image.

 UPCOMING EVENTS: 

 

10/31/23:  Scandinavian Art Show

 

11/6/23:  Video Art Around The World

 

11/29/23:  Lecture: History of Art

 

12/1/23:  Installations 2023 Indie Film Festival

 FOLLOW THE ARTIFACT: 
  • Facebook B&W
  • Twitter B&W
  • Instagram B&W
 RECENT POSTS: 
 SEARCH BY TAGS: 
Er zijn nog geen tags.
bottom of page